top of page
500位孕婦親身體驗

ProVen益生菌是歐洲唯一被英國MHRA安管局嚴格驗証,是專為計劃懷孕的婦女、懷孕中和授乳期婦女配製而成的益生菌補充劑。在多個世界級的臨床測試中證實在腸道健康及免疫系統上均有多種好處。史雲斯大學醫學院更特別與超過500名孕婦及初生嬰兒,進行為期2年的「孕婦安全性」的臨床測試實證顯示專利ProVen 益生菌非常安全,確保適合孕婦服用。

Clara

34 歲 做咗媽媽4年

「我係第二胎開始食ProVen。因為大仔唔易湊,腸胃同氣管都唔好,皮膚又易敏感,搞到成日睇醫生,食西藥。所以真係好驚遺傳比第二胎。食咗ProVen 後,有第二胎嘅時候冇再便秘同作嘔作悶,最開心嘅係第二胎嘅BB真係無敏感問題出現,多謝ProVen ! 」

Lydia

27歲 做咗媽媽3個月

「知道自己有咗,就開始食綜合維他命,不過就出現便秘同反胃問題。跟住醫生嘅建議,配合埋孕婦益生菌,便秘情況少咗,而且無之前咁多胃氣。」

Alisa

32歲 做咗媽媽7個月

「懷孕差唔多四個月時,突然出現皮膚敏感,醫生仲確定係妊娠濕疹,當時好擔心要用類固醇。經藥劑師介紹次下,原來除咗用非藥性嘅cream 之外,食ProVen 孕婦益生菌,便秘情況少咗,而且無之前咁多胃氣。」

Emma

29歲 做咗媽媽1年

「我自己有濕疹而我老公就有輕微哮喘,知道遺傳俾下一代嘅機會好高,所以懷孕嘅時候就開始食ProVen。BB出世到依家接近2歲,都冇敏感症狀,而且冇對奶粉有特別嗁敏感或者不良反應,真係覺得好感恩。」

Please reload

bottom of page